پرش به محتوای اصلی

طراحی وبسایت مشابه علی بابا و طراحی وبسایت مشابه اقامت 24 تنها بخشی از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ و تبلیغاتی تارنما سازان فناوری آینده است. وب سایت علی بابا یکی از اولین سایت ها برای فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و… می باشد.
با توجه به موفق بودن این سایت، سایر افراد نیز به دنبال الگوبرداری از آن هستند. با توجه به اینکه مردم امروزه برای سفرهای خارجی و داخلی خود به دنبال دریافت اطلاعات مختلفی در مورد هزینه رفت و آمد، اطلاعات هتل و… هستند وجود سایت هایی مشابه علی بابا ضروری است.
در گذشته تنها چند سایت محدود برای فروش بلیط اینترنتی وجود داشت، اما اکنون سایت های مختلفی برای ارائه خدمات مسافرتی وجود دارد. با این وجود، باز هم علی بابا تا به امروز از موفق ترین سایت ها در این حوزه می باشد.
همین مسئله باعث شده است تا شرکت ما نیز سایت هایی مشابه علی بابا با همان خدمات با مناسب ترین هزینه، برای شما عزیزان طراحی کند. در ادامه همراه ما باشید تا با امکانات سایت های مشابه علی بابا بیشتر آشنا شوید.

مشاوره طراحی وبسایت مشابه علی بابا

اگر یک دفتر هواپیمایی یا گردشگری دارید، باید این نکته را بدانید که طراحی سایت یکی از واجبات کار شماست. شما برای فروش بلیط به صورت اینترنتی نیازمند یک سامانه کامل و دقیق هستید.
با ایجاد سایت، می توانید مشتریان خود را به صورت شبانه روزی پشتیبانی کرده و در وقت آن ها صرفه جویی کنید. از آنجا که وب سایت علی بابا  در صنعت گردشگری خیلی موفق است، الگو گرفتن از آن می تواند برای کسب و کارتان مفید باشد.
سایت آکادمی با تجربه در زمینه طراحی سایت های گردشگری و آژانس هواپیمایی در خدمت شماست تا یک سایت تمام و کمال برای شما ایجاد کند. همچنین اگر به دنبال دریافت مشاوره رایگان برای اطلاع از تعرفه ها هستید، می توانید با ما در تماس باشید.

وب سایت علی بابا چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی وب سایت علی بابا

برای طراحی وب سایت مشابه علی بابا، در ابتدا باید با ویژگی های این سایت آشنا شوید. پس این ویژگی ها را در ادامه بیان می کنیم:
مشاهده و معرفی تورها، بلیط  ها و هتل ها
بهترین و مهم ترین ویژگی سایت علی بابا، نمایش کامل و دقیق اطلاعات در مورد تورها و بلیط ها می باشد. علی بابا این اعلان را در صفحه اصلی قرار می دهد تا کاربر در نگاه اول همین بخش را ببیند. برای مشاهده تمامی اطلاعات، کافیست شهر مبدا و تاریخ رفت و برگشت مشخص شود.
معرفی کلاس پروازها با نوع آن ها
پروازها دارای انواع مختلفی مانند اکونومی، بیزینس کلاس و… هستند. در طراحی سایت باید یک بخش را برای تعیین این جزئیات در نظر بگیرید تا موضوع مبهمی در ذهن کاربر نباشد و با چشم باز انتخاب کند.
امکان مقایسه کردن
در سایت باید بخشی وجود داشته باشد تا مخاطب بتواند پروازها و تورها را با یکدیگر مقایسه کند. علاوه بر مقایسه، باید در صورت نیاز کاربر، مشاورانی باشند تا بتوانند مشتریان را راهنمایی کنند.
راهنمایی کاربر برای طی کردن مراحل خرید
کاربران باید برای خرید بلیط یا تور در هر مرحله راهنمایی شوند تا بدانند چه کارهایی انجام دهند. به عنوان مثال می توان در کنار فیلد ها نوشته هایی به صورت خلاصه برای درک بهتر قرارداد.
ارائه کد رهگیری
در نهایت پس از خرید باید به مخاطب کد رهگیری ارائه شود تا در صورت نیاز خرید خود را پیگیری کند. بهتر است که این کد به کاربر پیامک شود تا همیشه به آن دسترسی داشته باشد.

خدمات وب سایت مشابه علی بابا

خدمات وب سایت مشابه علی بابا

شرکت تارنما سازان فناوری آینده برای طراحی وبسایت مشابه علی بابا، خدماتی را در نظر گرفته است که در ادامه آن ها را بیان می کنیم. این خدمات برای آگاهی بیشتر کاربران می باشد.
انتخاب یک قالب مناسب
ما با توجه به سلیقه شما سایت مورد نظر را طراحی می کنیم. اگر شما نیازمند سایت وردپرسی مشابه علی بابا هستید، با انتخاب یک قالب ایده آل سایت را ایجاد می کنیم. پیش از نهایی کردن قالب، پیش نمایش آن را به شما نشان می دهیم تا تایید کنید.
افزونه های ضروری وب سایت
قالبی که نصب می شود، خود دارای افزونه های لازم می باشد. اما علاوه بر آن افزونه ها، لازم است که برخی افزونه های ضروری دیگر نیز به قالب اضافه شوند. این افزونه ها شامل نمایش پرواز، تورها، رزرو خدمات و… می شود.
طراحی ظاهر زیبا برای وبسایت
شما تنها چند ثانیه فرصت دارید که کاربر را در سایت نگه داشته و اعتبار بگیرید. اگر وبسایتتان ظاهر زیبایی نداشته باشد، روی سئو سایت شما تاثیر منفی می گذارد.
بنابراین طراحی ظاهر سایت باید به گونه ای باشد که کاربر را جذب کند. علاوه بر ظاهر در طراحی سایت باید UX و UI را نیز در نظر گرفت تا سایت ظاهر زیبا و سرعت بالا داشته باشد.
تولید محتوای یونیک
تولید محتوای یونیک و سئو شده یکی دیگر از مسائل مهم است که باعث افزایش ترافیک سایت و جذب کاربر می شود. شرکت ما در این زمینه نیز فعالیت می کند و با تولید محتوای با کیفیت، مخاطبان را ترغیب به مشاهده وبسایت می کند.
در کنار این خدمات، نکات دیگری هم وجود دارد که ما برای راه اندازی سایت آن ها را به کار می بریم. به عنوان مثال بالا بردن امنیت سایت، ریسپانسیو وبسایت برای موبایل و خیلی از موارد دیگر که برای طراحی ضروری هستند.

بازاریابی دیجیتال برای شناخت برند

شناخت برند با بازاریابی دیجیتال

مسلما می دانید که تنها راه اندازی و ایجاد یک سایت، منجر به فروش و کسب درآمد بیشتر نمی شود. چرا که در این صورت کاربران شما را نمی شناسند تا از شما خرید کنند.
در اینجا موضوعی به نام بازاریابی دیجیتال مطرح می شود که شامل ترفند هایی برای فروش بیشتر است.
ما با برنامه ریزی برای معرفی برند یا سایت و ایجاد انگیزه در مخاطب، باعث فروش بیشتر می شویم. نکات مهمی در بازاریابی وجود دارد که با رعایت آن ها می توان یک مشتری را ترغیب به خرید و وفادار خود کرد. در این صورت هرگاه مشتری احساس نیاز به خرید بلیط یا تور و.. داشته باشد باز هم به سراغ شما می آید.

چرا طراحی وبسایت مشابه علی بابا اهمیت دارد؟

از آنجایی که سفر و مسافرت به خارج از ایران و داخل کشور همواره وجود دارد، طراحی وبسایت مشابه علی بابا دارای سود فراوانی است.
علاوه بر این، در دنیای امروز بیشتر افراد برای صرفه جویی در هزینه و وقت کارهای خود را اینترنتی انجام می دهند. به همین خاطر وجود وبسایت های رزرو بلیط و تور به شدت احساس می شود.
با توجه به مسائلی که بیان کردیم می توان فهمید که تقاضا برای این سایت های همیشه وجود دارد و تنها کافیست برای راه اندازی سایت به سراغ افراد متخصص بروید.
شرکت تارنما سازان فناوری آینده خیال شما را از این بابت راحت می کند و وبسایتی متناسب با نظر شما تولید می کند. اگر شما هم پس از مطالعه این مطالب ترغیب به طراحی وب سایت مشابه علی بابا شده اید با ما تماس بگیرید.

ترک یک پاسخ

منو نزدیک

راه های ارتباطی

آدرس: مشهد، بلوار قرنی، چهارراه مجد، مجتمع ضامن آهو، طبقه 7+، واحد 702
شماره تماس: 9150060027 - 09931726431