پرش به محتوای اصلی

طراحی وبسایت آژانس مسافرتی یکی از دغدغه ی آژانس ها برای جذب بیشتر مشتری است. در دنیای امروز که تمام کارها به وسیله اینترنت انجام می شود، وجود وبسایت برای کسب و کارها امری ضروری می باشد.
طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی و طراحی وبسایت مشابه علی بابا یکی راه های مفید برای فروش بلیط، رزرو تور و هتل است. از طرفی افرادی که قصد برنامه نویسی در این حوزه را دارند، باید تخصص کافی و تجربه داشته باشند.
شرکت دیجیتال مارکتینگ و تبلیغاتی تارنما سازان فناوری آینده، در همین راستا به شما عزیزان کمک می کند تا با مناسب ترین هزینه یک سایت اختصاصی داشته باشید.

اهمیت طراحی وبسایت آژانس مسافرتی

اهمیت طراحی وبسایت آژانس مسافرتی

با رونق گردشگری، امروزه وب سایت هایی برای نشان دادن مناطق گردشگری علاوه بر خدمات دیگر وجود دارد. این روش ها پاسخگوی نیاز تمام مسافران و توریست ها می باشد و آن ها را جذب می کند.
امکان دارد شما برای تبلیغ برند خود در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر حضور داشته باشید. حالا به تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت ایده آل است، تا کاربران از طریق آن خرید موفق داشته باشند.
پس از راه اندازی سایت، شما باید قابلیت چند زبانه برای آن در نظر بگیرید تا همه ی افراد با زبان های مختلف به راحتی بتوانند به مطالب دسترسی داشته و خرید کنند.
به همین خاطر طراحی وبسایت می بایست به طراحان خبره سپرده شود که به طور کامل به این حوزه مسلط هستند. شرکت تارنما سازان فناوری آینده با دارا بودن طراحان مجرب و با تجربه کافی در صنعت گردشگری آماده همکاری با شماست.

مشاوره رایگان برای طراحی وب سایت آژانس مسافرتی

وب سایت های گردشگری، به عنوان یک ویترین عمل می کنند و شما به عنوان مدیر آژانس مسافرتی می توانید خدمات خود را معرفی کنید. با معرفی خدمات، کاربرانی که به سایت مراجعه می کنند با آن ها آشنا شده و جذب مطالب و عکس ها می شوند.
هر چه کیفیت وب سایت شما بیشتر بوده و به نوعی کاربرپسند باشد، مخاطبان بیشتری دارد. با افزایش بازدیدکنندگان، ترافیک سایت بالا می رود و با ارائه خدمات با کیفیت، کاربران وفادار شما می شوند.
با این تفاسیر، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای اطلاع از تعرفه ها و کسب جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ویژگی سایت های آژانس مسافرتی

ویژگی سایت های آژانس مسافرتی

برای این که سایت از همه لحاظ عالی باشد، نیازمند رعایت برخی اصول است که در ادامه آن ها را بیان می کنیم:
معرفی خدمات
مهم ترین دلیل طراحی وبسایت آژانس مسافرتی، معرفی خدمات به طور کامل و درست می باشد. یک سایت اصولی کاربر را در تمامی مراحل رزرو، پرداخت هزینه و… به درستی هدایت کرده و باعث جلب رضایت و اعتماد او می شود.
بنابراین در طراحی سایت باید به همه ی جنبه های آن فکر کرده و تمام جزئیات را در نظر بگیرید.
پرداخت آنلاین
برای اینکه مشتریان به راحتی خرید خود را ثبت کنند نیاز به درگاه اینترنتی دارند. یک درگاه اینترنتی امن برای پرداخت وجه، می تواند افراد را ترغیب به خرید آنلاین و صرفه جویی در وقت و زمان کند.
طبقه بندی موضوعات
یکی از مسائل مهم در طراحی سایت، مرتب سازی آن است. یک وبسایت باید در عین سادگی، خدمات خود را به صورت کامل ارائه دهد. به گونه ای که وقتی کاربر وارد وب سایت می شود، گیج نشده و به درستی راهنمایی شود.
به عنوان مثال کلیه تورها باید در یک بخش باشند و بهتر است تورهای تخفیف خورده در بخش جداگانه ای باشند. با این روش مشتریان با چند کلیک به هدفی که می خواهند می رسند و این مسئله تاثیر مثبت بر روی سایت شما دارد.

سئو وبسایت آژانس هواپیمایی

سایت های آژانس مسافرتی و هواپیمایی، بهترین منبع برای کسب اطلاعات مفید هستند. اگر شما بخشی را به عنوان بلاگ در نظر بگیرید، کاربران می توانند اطلاعات گردشگری و فرهنگی زیادی را کسب کنند.
با وجود مقالات این چنینی، کاربران زیادی وارد وبسایت می شوند و شما می توانید به راحتی ورودی دریافت کنید.
محتوای جذاب و باکیفیت، نقطه عطف هر حوزه ای به خصوص صنعت گردشگری است. بازاریابی محتوایی، بهترین راه معرفی برند و سایت به بقیه می باشد. کاربر با مطالعه محتوا جذب سایت می شود و در صورت نیاز، اقدام به خرید و رزرو بلیط، تور و هتل از همان سایت می کند.
تولید محتوای اصولی، یکی از اقدامات سئو وبسایت می باشد که توسط شرکت ما به بهترین نحو انجام می شود. می بایست این را بدانید که تنها راه اندازی یک سایت باعث دریافت ترافیک و ورودی نمی شود.
شما علاوه بر ایجاد یک وب سایت نیازمند سئو و بهینه سازی وبسایت نیز هستید. سئو وبسایت، برند شما را نزد گوگل و کاربر معرفی کرده و محبوب می کند. این محبوبیت منجر به کسب اعتبار می شود و در نهایت این شمایید که به نتایج برتر گوگل می رسید.

نحوه راه اندازی سایت

طراحی وبسایت آژانس مسافرتی توسط ما به این صورت انجام می شود:
ابتدا سلیقه و نظر شما در جهت طراحی پرسیده می شود، سپس بر اساس آن طرح کلی اجرا می شود تا آن را تایید کنید. پس از تایید طرح کلی، نوبت به جزئیات طرح می رسد.
در این مرحله، شما می توانید جزئیات بیشتری را بیان کنید تا بخش ها ویرایش شوند. با تکمیل سایت حالا نوبت به سئو و بهینه سازی می رسد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که کلیه تغییرات با نظر شما انجام می شود. در نهایت شما همان سایتی را تحویل می گیرید که در ذهن داشتید.

امکانات و خدمات طراحی وبسایت آژانس مسافرتی

امکانات طراحی وبسایت آژانس مسافرتی

امکاناتی که در ادامه ذکر می کنیم توسط سایت آکادمی انجام می شود که می خواهیم به آن ها در ادامه اشاره کنیم:

  • امکان خرید بلیط یا رزرو آن به صورت اینترنتی
  • ارائه اطلاعات سودمند درباره آژانس و معرفی کلی
  • معرفی جاذبه های فرهنگی و گردشگری به صورت طبقه بندی
  • نمایش تورهای داخلی و خارجی و اطلاع رسانی از ظرفیت آن ها
  • قابلیت نمایش تورهای کوتاه مدت و تخفیف خورده در بخش جداگانه
  • مشاهده تصاویر تورها و هتل ها با امکان رزرو و خرید آنلاین
  • آگاهی از وضعیت آب و هوایی مکان مقصد
  • امکان ثبت نظر توسط کاربر
  • قابلیت پیگیری خرید و درج قوانین و مقررات
  • درج بخش تماس با ما، درباره ما و اخبار سایت
  • مقالات مفید در زمینه های گوناگون گردشگری برای مخاطبان

ترک یک پاسخ

منو نزدیک

راه های ارتباطی

آدرس: مشهد، بلوار قرنی، چهارراه مجد، مجتمع ضامن آهو، طبقه 7+، واحد 702
شماره تماس: 9150060027 - 09931726431